مراقبت مو

پنج راه برای محافظت از مو در برابر آفتاب

پوشیدن کلاه هرگز صدمه ای نمی بیند!
اکنون می دانید که ضد آفتاب را در سراسر بدن خود بکشید. حتی به یاد دارید که آن قسمتهای مزاحم را که معمولاً مثل بالای دستان و پلک هایتان فراموش می کنید ، بپوشانید. اما موهای شما چطور ؟! جولیا هیمن ، متخصص سبک در Parlor® توسط جف چستین در شهر نیویورک ، می گوید: “اگر اشعه ماورا بنفش از نظر فنی نسوزد ،” کوتیکول را می شکند ، رشته های شما را خشک ، آسیب دیده و وز می کند. ” در اینجا ، او پنج نکته برای مرطوب نگه داشتن و سلامت موهای شما را به اشتراک می گذارد.

پوست سر خود را فراموش نکنید
ما می دانیم که پوست سر سالم به معنای داشتن موهای سالم است. یک درمان ترک مانند شیر مو Davines SU برای موهای در معرض آفتاب نه تنها برای ایجاد جوش در سر و رشته های شما پس از دوش مناسب است ، بلکه به اندازه کافی سبک است که می تواند موهای شما را تازه و محافظت کند بدون این که کار شما را خراب کند. از آنجا که فیلترهای UVA و UVB دارد ، آن را به عنوان ضد آفتاب برای موهای خود تصور کنید (بدون ایجاد اختلال چسبنده). Bumble and bumble.’s Surf Foam Spray Blow Dry همچنین حاوی فیلترهای UVA و UVB در هنگام ایجاد بافت تکه تکه است (به لطف یک مجموعه مواد معدنی نمک و آب نارگیل). با توجه ویژه به قسمت خود ، هر یک از این محصولات را روی سر و رشته ها بمالید.

یک محافظ محافظ برای رشته ها ایجاد کنید
به خصوص پس از یک جلسه شنا در استخر یا ساحل ، یک روغن مغذی مانند روغن محافظ Klorane Sun Radiance Protected Oil با موم Ylang Ylang را در موهای مرطوب شانه کنید ، سپس آن را به یک نان بیاندازید تا مانع آفتاب شود در حالی که موها را مرطوب و محافظت می کنید برای باقی روز.

با ماسک مو از آسیب دیدن (و معکوس کردن) آن جلوگیری کنید
حتی اگر هر روز بیرون نباشید ، فقط چند دقیقه در آفتاب شدید تابستان می توانید احساس خشکی موهایتان را ایجاد کنید. رطوبت خود را با ماسک هفتگی مانند Beauty Protector Protect & Treat Hair Mask حفظ کنید. یا اگر در حال حرکت هستید ، قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، رشته های مرطوب یا انتهای خشک را از Protect Protect & Oil استفاده کنید. گرمای تابستان کوتیکول را بازتر و متخلخل تر می کند ، بنابراین موهای شما درمان آبرسانی را جذب می کند و سریعتر ترمیم می شود.

جلسات شامپو را کاهش دهید
روغنی که موهای شما به طور طبیعی تولید می کند از آن در برابر آفتاب محافظت می کند ، بنابراین نمی خواهید در ماه های گرم بیش از حد بشویید. به جای کف زدن روزانه ، یک شامپوی خشک مانند شامپوی خشک Klorane با شیر جو دوسر را انتخاب کنید یا یک نرم کننده تمیز کننده کف بسیار کم مانند R + Co’s ANALOG Cleansing Foam Conditioner چند بار در هفته برای تمیز کردن موهای خود بدون از بین بردن پوست سر استفاده کنید و کوتیکول های رطوبت مو.

کلاه بریزید
یک کلاه لبه پهن (در مقابل کلاه بیس بال) که صورت و گردن شما را می پوشاند ، محافظت بیشتری در برابر آفتاب می کند. پارچه نیز مهم است. طبق انجمن سرطان آمریکا ، کلاه های حصیری به اندازه کلاه های محکم بافته شده محافظ نیستند. اگر مارکی را انتخاب کنید که کلاه هایی با فاکتور محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش (UPF) حمل کند – امتیازات اضافی دارند – توسط FDA آزمایش و تنظیم می شوند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *